دانشکده رسانه در “Pinar” درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و کمپین های رسانه ای بحث می کند

[ad_1]

برای دریافت مهمترین اخبار مشترک شوید

دانشکده ارتباطات جمعی دانشگاه قاهره یک سمینار آنلاین “Winar” را برای بحث در مورد تحقیق انجام شده توسط اداره روابط عمومی و تبلیغات در مورد برداشت صنعت تبلیغات برای سال 2020 ، تحت حمایت دکتر محمد اوتمان آل- برگزار کرد هشت رئیس دانشگاه قاهره ، دکتر هاو مصطفی. رئیس دانشکده رسانه و تحت رهبری دکتر دالیا محمد عبدالله ، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات.

در طول اوبینار ، حاضران سخنرانان و کارشناسان روابط عمومی ، تبلیغات و بازاریابی نتایج تحقیق انجام شده توسط این بخش را که از طریق پرسشنامه مصاحبه شخصی برای نمونه 1797 نفر از استانها و گروههای سنی مختلف برای بیشترین انجام شده است ، مورد بحث قرار دادند. بهترین تبلیغات تجاری و بهترین تبلیغات برای بازاریابی اجتماعی بهترین شعار تبلیغات تجاری ، بهترین شعار تبلیغات در بازاریابی اجتماعی و بهترین آژانس تبلیغاتی. اوبینار همچنین ارائه یک فیلم کوتاه در مورد تلاش های تبلیغاتی در سال 2020 را شامل می شود و همچنین از شرکت های برنده که در اجرای این مجمع علمی با دانشکده رسانه همکاری کردند نیز تقدیر شد.

در طی این سمینار ، دکتر هویدا مصطفی ، رئیس دانشکده ارتباطات جمعی ، گفت که این دانشکده مایل است درباره تحقیقات میدانی انجام شده توسط بخشهای مختلف خود بحث کند تا توصیه هایی ارائه دهد که در ارائه قوی و پیام های تأثیرگذار رسانه ای. با بحث در مورد مطالعه مربوط به مهمترین تبلیغات ، علاقه عمومی زیادی به کمپین های تبلیغاتی آگاهی بخشی مانند آگاهی از ویروس کرونا و علائم آن پیدا شد. این منطقی است با شرایطی که مصر و جهان از آن عبور می کنند ، و همچنین با کمپین “شما از مواد مخدر قویتر هستید” ، که به ما نشانه مهمی از آگاهی عمومی و علاقه به مشکلات زندگی آنها ، حتی در تبلیغات می دهد. ، همانطور که متوجه شده ایم الگوی تغزلی در تبلیغات رایج ترین و جذاب ترین توده ها است.

از طرف خود ، لامیا کامل ، مدیر عامل روابط عمومی و مشاوره رسانه ای CC Plus و یکی از برندگان ، در جریان این رویداد گفت که او می خواهد در تمام فعالیت هایی که به دانش آموزان کمک می کند جنبه های عملی حرفه ارتباطات را درک کنند ، کمک کند. با عموم مردم ، و مایل است آنها را دعوت کرده و در فعالیتهای صدای مصر شرکت کند که سالانه توسط این شرکت انجام می شود. خودتان ببینید که چگونه روابط عمومی می تواند چهره مثبتی برای کشورها ترسیم کند و همکاری و مشارکت بین بخشهای دولتی و خصوصی را برای دستیابی به توسعه ایجاد کند و تأکید کند که توسعه علوم ارتباطات و نظریه ها در حرفه ارتباط با مردم ، که به علم و تحقیقات و کاربرد مناسب آن وابسته شده اند ، که به تغییر روند دولت ها و نهادها کمک می کند

دکتر دالیا محمد عبدالله ، رئیس اداره روابط عمومی ، گفت: در این سمینار نقش روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه برای پیشرفت صنعت تبلیغات روشن و توصیه های مهمی برای توسعه این صنعت علاوه بر گسترش ارتباطات بین دپارتمان و افراد خارجی برای فراهم کردن فرصت های یادگیری دانش آموزان و برگزاری سمینارها و سمینارهایی که در آن شرکت ها برنامه های تبلیغاتی خود را برنامه ریزی می کنند ، که به افزودن اطلاعات جدید به دانشجویان کمک می کند تا آنها را در کار خود کمک کند زندگی کاری.

وی خاطرنشان کرد که این مطالعه اولین بخش است و تجربه در دوره بعدی ارزیابی خواهد شد ، که در سالهای آینده تکرار خواهد شد ، به شرطی که این مطالعه شامل فاکتورهای تحلیلی برای تبلیغات و شناسایی نقاط قوت و ضعف باشد. .

دانشکده رسانه درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و فعالیت های رسانه ای در “پینار” بحث می کند
دانشکده رسانه در “Pinar” درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و کمپین های رسانه ای بحث می کند
کالج رسانه در “Pinar” درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و کمپین های رسانه ای بحث می کند

  • اوضاع در مصر

  • صدمات

    150 753

  • ترمیم شد

    119،212 هفتم شایع ترین

  • مرگ و میر

    8 249



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *