دانشکده رسانه در “Pinar” درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و کمپین های رسانه ای بحث می کند


برای دریافت مهمترین اخبار مشترک شوید

دانشکده ارتباطات جمعی دانشگاه قاهره یک سمینار آنلاین “Winar” را برای بحث در مورد تحقیق انجام شده توسط اداره روابط عمومی و تبلیغات در مورد برداشت صنعت تبلیغات برای سال 2020 ، تحت حمایت دکتر محمد اوتمان آل- برگزار کرد هشت رئیس دانشگاه قاهره ، دکتر هاو مصطفی. رئیس دانشکده رسانه و تحت رهبری دکتر دالیا محمد عبدالله ، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات.

در طول اوبینار ، حاضران سخنرانان و کارشناسان روابط عمومی ، تبلیغات و بازاریابی نتایج تحقیق انجام شده توسط این بخش را که از طریق پرسشنامه مصاحبه شخصی برای نمونه 1797 نفر از استانها و گروههای سنی مختلف برای بیشترین انجام شده است ، مورد بحث قرار دادند. بهترین تبلیغات تجاری و بهترین تبلیغات برای بازاریابی اجتماعی بهترین شعار تبلیغات تجاری ، بهترین شعار تبلیغات در بازاریابی اجتماعی و بهترین آژانس تبلیغاتی. اوبینار همچنین ارائه یک فیلم کوتاه در مورد تلاش های تبلیغاتی در سال 2020 را شامل می شود و همچنین از شرکت های برنده که در اجرای این مجمع علمی با دانشکده رسانه همکاری کردند نیز تقدیر شد.

در طی این سمینار ، دکتر هویدا مصطفی ، رئیس دانشکده ارتباطات جمعی ، گفت که این دانشکده مایل است درباره تحقیقات میدانی انجام شده توسط بخشهای مختلف خود بحث کند تا توصیه هایی ارائه دهد که در ارائه قوی و پیام های تأثیرگذار رسانه ای. با بحث در مورد مطالعه مربوط به مهمترین تبلیغات ، علاقه عمومی زیادی به کمپین های تبلیغاتی آگاهی بخشی مانند آگاهی از ویروس کرونا و علائم آن پیدا شد. این منطقی است با شرایطی که مصر و جهان از آن عبور می کنند ، و همچنین با کمپین “شما از مواد مخدر قویتر هستید” ، که به ما نشانه مهمی از آگاهی عمومی و علاقه به مشکلات زندگی آنها ، حتی در تبلیغات می دهد. ، همانطور که متوجه شده ایم الگوی تغزلی در تبلیغات رایج ترین و جذاب ترین توده ها است.

از طرف خود ، لامیا کامل ، مدیر عامل روابط عمومی و مشاوره رسانه ای CC Plus و یکی از برندگان ، در جریان این رویداد گفت که او می خواهد در تمام فعالیت هایی که به دانش آموزان کمک می کند جنبه های عملی حرفه ارتباطات را درک کنند ، کمک کند. با عموم مردم ، و مایل است آنها را دعوت کرده و در فعالیتهای صدای مصر شرکت کند که سالانه توسط این شرکت انجام می شود. خودتان ببینید که چگونه روابط عمومی می تواند چهره مثبتی برای کشورها ترسیم کند و همکاری و مشارکت بین بخشهای دولتی و خصوصی را برای دستیابی به توسعه ایجاد کند و تأکید کند که توسعه علوم ارتباطات و نظریه ها در حرفه ارتباط با مردم ، که به علم و تحقیقات و کاربرد مناسب آن وابسته شده اند ، که به تغییر روند دولت ها و نهادها کمک می کند

دکتر دالیا محمد عبدالله ، رئیس اداره روابط عمومی ، گفت: در این سمینار نقش روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه برای پیشرفت صنعت تبلیغات روشن و توصیه های مهمی برای توسعه این صنعت علاوه بر گسترش ارتباطات بین دپارتمان و افراد خارجی برای فراهم کردن فرصت های یادگیری دانش آموزان و برگزاری سمینارها و سمینارهایی که در آن شرکت ها برنامه های تبلیغاتی خود را برنامه ریزی می کنند ، که به افزودن اطلاعات جدید به دانشجویان کمک می کند تا آنها را در کار خود کمک کند زندگی کاری.

وی خاطرنشان کرد که این مطالعه اولین بخش است و تجربه در دوره بعدی ارزیابی خواهد شد ، که در سالهای آینده تکرار خواهد شد ، به شرطی که این مطالعه شامل فاکتورهای تحلیلی برای تبلیغات و شناسایی نقاط قوت و ضعف باشد. .

دانشکده رسانه درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و فعالیت های رسانه ای در “پینار” بحث می کند
دانشکده رسانه در “Pinar” درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و کمپین های رسانه ای بحث می کند
کالج رسانه در “Pinar” درباره اهمیت و تأثیر تبلیغات و کمپین های رسانه ای بحث می کند

  • اوضاع در مصر

  • صدمات

    150 753

  • ترمیم شد

    119،212 هفتم شایع ترین

  • مرگ و میر

    8 249



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *