عملکردهای وب سایت وزارت همبستگی اجتماعی .. شرایط و نحوه ثبت نام

[ad_1]

برای دریافت مهمترین اخبار مشترک شوید

وزارت همبستگی اجتماعی مشاغل مربوط به وزارت همبستگی اجتماعی را از طریق وب سایت رسمی وزارت اعلام کرده است ، زیرا همبستگی مشاغل زیادی را برای فارغ التحصیلان حقوق و فرصت های شغلی را برای افرادی که خدمات اجتماعی ، روانشناسی و خدمات اجتماعی دارند اعلام کرده است.

مشاغل ارائه شده توسط وزارت همبستگی اجتماعی در بسیاری از مشاغل در بخشهای مختلف مانند بخش امور اجتماعی ، بخش تأمین اجتماعی و صندوق درمان و پیشگیری از اعتیاد کار می کنند.

هیچ پیوندی برای ثبت نام وجود ندارد ، اما شما می توانید از طریق وب سایت رسمی وزارت همبستگی اجتماعی با کلیک بر روی شرایط ، شرایط را دنبال کنید اینجا

و رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنید [email protected]

پیوند ثبت نام مشاغل در وب سایت وزارت همبستگی اجتماعی

به عنوان مثال ، ما از شما شرایط کار و مدارک لازم را می خواهیم.

بخش امور اجتماعی ، مسئول حمایت اجتماعی و توانمند سازی اقتصادی

شرایط کاری

اخذ صلاحیت بالاتر مناسب (خدمات اجتماعی – روانشناسی – قانون).

مهارت های کامپیوتری.

او در شغل مورد درخواست خود تجربه دارد. ارسال مصاحبه های شخصی

– او باید از استانی باشد که دانشگاه در حال اجرای پروژه است (دانشگاه قاهره – هلوان – عین شمس – فایوم – بنی سوف – مینیا – آسیوت – Sohag – دره جنوبی – لوکسور – اسوان – دره جدید – اسکندریه – بنها – زاگازیگ Menufiya – Sadat City – Tanta – Matru – Port Said – Al Azhar)

رویه های پیشرفت

CV متقاضی باید از تاریخ 4 ژانویه 2021 تا 18 ژانویه 2021 به [email protected] ارسال شود ، با توضیح در مورد موقعیت درخواستی.

بخش تأمین اجتماعی ، سمت مدیر کل

شرایط کاری

سازمان تأمین اجتماعی ملی نیاز به پرکردن برخی از جای خالی ها را به درجه بالاتر برای موقعیت های زیر به صندوق کارگران مشاغل عمومی و خصوصی اعلام می کند: –

1- مدیرکل منطقه بندر سعید

2- مدیر کل منطقه فیوم

3- مدیرکل منطقه Assiut

4- مدیر کل منطقه کالوبیا

5- مدیرکل منطقه دریای سرخ

6- مدیرکل منطقه حلوان

7- مدیر کل امور مالی و سرمایه گذاری

8- مدیرکل بازنشستگی

9 – مدیر کل امور حقوقی ، منطقه غرب

10 – مدیرکل مدیریت فنی

11 – مدیر کل امور تطبیق

12 – مدیرکل خدمات اداری

13 – مدیر کل امور مالی و اداری ، منطقه قاهره شمالی

14 – مدیر کل امور مالی و اداری در منطقه مینیا

15 – مدیر ارشد مالی و اداری در منطقه شرقی

16 – مدیر کل امور مالی و اداری ، منطقه داکالیا

17 – مدیر کل امور مالی و اداری در منطقه ال بخیرا

رویه های پیشرفت

برنامه ها باید به دست استاد / رئیس دبیرخانه فنی كمیته دائمی انتخاب رهنمودها به ریاست صندوق از نه صبح تا دو بعد از ظهر ارسال شود.

به مدت یک ماه از تاریخ اولین روز انتشار ، به استثنای جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی ، همراه با اسناد زیر: –

1- پرونده کاغذی (و یک کپی از یک فایل PDF) ، که شامل:

چشمگیرترین دستاوردهای نامزد.

اسنادی که سطح مهارتها و تواناییهای لازم برای تصدی موقعیت و دستاوردهای قبلی وی را نشان می دهد.

مدارکی که گواهی اتمام دوره های آموزشی مورد نیاز برای پر کردن جای خالی است.

پیشنهاد کافی برای توسعه صندوق یا یکی از فعالیتهای اصلی آن ، با در نظر گرفتن این پیشنهاد که شامل اهداف فوری ، قابل اندازه گیری و قابل اجرا است ، از جمله ابزار تحقیق در توانایی های مالی و انسانی موجود.

2- بیانیه تأیید شده وضعیت اشتغال ، توضیح صلاحیت علمی ، مدارک اضافی و گزارش ها

کفایت عملکرد برای سنوات گذشته و مجازاتها ، در صورت وجود.

3 – شماره (2) عکس 4 * 6 اخیر

او به درخواستهای دریافت شده قبل یا بعد از تاریخ مشخص شده یا از طریق پست توجه نخواهد کرد.

شرایط کار را می توان در تابلوی اعلانات به سرپرستی صندوق ، واقع در خیابان 3 آلفی ، قاهره یافت

یا از طریق وب سایت پرتال دولت مصر پورتال مشاغل دولتی

همچنین می توانید سایر مشاغل را در پیوند زیر دنبال کنید ، اینجا را کلیک کنید

  • اوضاع در مصر

  • صدمات

    799 149

  • ترمیم شد

    118 900

  • مرگ و میر

    8 197



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *