پایان نامه کارشناسی ارشد استفاده از کارت های برنامه ریزی شده برای بهبود توانایی های جسمی را توصیه می کند

[ad_1]

برای دریافت مهمترین اخبار مشترک شوید

محقق یامنا احمد سلیم عبدالله ، دانشکده تربیت بدنی در العریش ، مدرک کارشناسی ارشد را از دانشکده تربیت بدنی دانشگاه العریش دریافت کرد و این در مورد تأثیر استراتژی نقشه مفهومی برنامه ریزی شده در یادگیری برخی از مهارت های اساسی بسکتبال برای دانشجویان است. از یک مدرسه ابتدایی در سینای شمالی.

کمیته نظارت ، بحث و مدیریت شامل دکتر رشید عامر محمد ، استاد روش های تدریس در دانشکده تربیت بدنی پسران ، دانشگاه زاگازیگ ، دکتر عبدالله محمد منا الطحاوی ، استاد برنامه های درسی و رئیس گروه تربیت بدنی است. برنامه های درسی و روش های تدریس در کالج آموزش و پرورش در بنین ، دانشگاه زاگازیگ رادوان ، مدرس روش دانشکده آموزش ، دانشگاه El-Arish و معاون دانشکده دامپزشکی ، دانشگاه Arish برای تحقیقات و مطالعات تحصیلات تکمیلی ، Dr. حسنی آوادالا ، دستیار ، گروه آموزش ورزش ، کالج تربیت بدنی ، دختران ، دانشگاه هلوان ، و دکتر احمد شاوکی محمد سلیمان ، دستیار ، گروه برنامه های درسی و روش های آموزش در تربیت بدنی بنها.

این محقق در پیام خود تأکید کرد که نقشه های مفهومی یک تکنیک آموزشی جدید است که با داده های آموزشی مدرن برای دانش آموز منطبق است ، که محور روند آموزشی و نقش اصلی در روند یادگیری وی است ، همانطور که بسیاری از مطالعات آموزشی بر این نقشه های مفهومی تأکید دارند ابزاری م effectiveثر برای ارائه دانش و استفاده از آن هستند و این یک ابزار مهم برای تفکر است. انتقادی و خلاقانه و اهمیت آن در این واقعیت نهفته است که روش یادگیری سازمان یافته و سازگار با ماهیت تفکر ذهنی را در زبان آموز ایجاد می کند همچنین نقشه های مفهومی نقش مهمی و م effectiveثر در آموزش و یادگیری دارند زیرا به آنها کمک می کند دانش آموز مفاهیمی را که یاد می گیرد با ارتباطات اخلاقی بین دانش قبلی و جدید متصل کند. و به معلم کمک می کند تا فرایندی را برای سازماندهی و روشن سازی معنا با دانش آموز تعریف کند و عقاید نادرست وی را تشخیص دهد.

  • اوضاع در مصر

  • صدمات

    277 157

  • ترمیم شد

    493

  • مرگ و میر

    8،638 هفتم شایع ترین

  • اوضاع جهان

  • صدمات

    95 990 091

  • ترمیم شد

    68 608 100

  • مرگ و میر

    2 048 565




[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *