کارگران گردشگری اصرار دارند خط Safaga-Qena را به قطار سریع السیر تبدیل کنند


برای دریافت مهمترین اخبار مشترک شوید

کارگران گردشگری دریای سرخ از وزارت حمل و نقل می خواهند که امسال راه آهن Safaga-Kena را به سرعت احیا کرده و آن را به قطار سریع السیری متصل کند که مناطق گردشگری ساحلی در دریای سرخ را با سایت های باستانی لوکس در لوکسور متصل می کند. و اسوان ، و لغو سیستم اتوبوس توریستی.

قابل ذکر است که خط Safaga-Qena برای حمل و نقل سنگ فسفات و گندم وارداتی به و از دریای سرخ در نظر گرفته شده بود. حدود 80٪ از اجزای آن 10 سال پیش در منطقه کویری که از آن عبور می کند به سرقت رفته است. کامل ، وزیر حمل و نقل ، از بازسازی و تمدید خط به شهر هورگادا برای کمک به حمل و نقل حدود یک میلیون گردشگر از دریای سرخ به لوکسور و اسوان خبر داد.

مجید الکضی ، کارشناس گردشگری دریای سرخ ، گفت که خواسته های کارگران برای تبدیل این پروژه به قطار سریع السیر ، آن را اقتصادی و مناسب برای سرمایه گذاری می کند. به عنوان رونق گردشگری در 3 استان رخ می دهد.

محمد فاروک ، مجری تور بین هورگادا و لوکسور ، خواستار تکمیل سریع پروژه و موازی با جاده آسفالت شد. برای اینکه دوباره مورد سرقت قرار نگیرید ، بسیار سریع باشید تا از شدت و تصادفات در جاده ها بکاهید.

مقامات راه آهن گفتند که ارزش اقلام سرقت شده توسط باندهای مسلح 700 میلیون پوند است که پس از خرید آنها از فروشندگان قراضه ، به عناصر جنایتکار و صاحبان کارخانه های آهن در قاهره و اسکندریه می رسد ، و محتویات 10 ایستگاه ، دفاتر اداری و خانه های تعطیلات نیز در امتداد خط کشف و ضبط شد.

سرلشکر کامل الوزیر ، وزیر حمل و نقل ، از احیای پروژه احیای راه آهن کنا – صفاگا – ابو تارتور و تمدید آن به هورگادا به عنوان بخشی از برنامه وزارت برای بازسازی و افزایش کارایی خط خبر داد. طول این خط حدود 730 کیلومتر است و مطالعات امکان سنجی فنی به پایان رسیده است. و بخش اقتصادی آن ، که بر اهمیت توان بخشی و بهره برداری از کالاها و مسافران برای خدمت به این خط ، پروژه مثلث طلایی ، تأکید می کند و به حمل و نقل سنگ فسفات کمک می کند ، و به توسعه دره جدید و از گردشگری بین لوکسور و هورگادا پشتیبانی می کند ، زیرا این پروژه شامل ایجاد یک خط جدید است که Safaga و Hurghada را به یکدیگر متصل می کند
استفاده از قطارهای مسافری برای خدمات دهی به گردشگری بین لوکسور و هورگادا با تغییر منحنی های خط فعلی.

“وزیر” خاطرنشان کرد که پیش بینی می شود ظرفیت عملیاتی حمل و نقل کالا در خط از 2.6 میلیون تن در سال آغاز و به 6 میلیون تن افزایش یابد.

وزیر حمل و نقل چند روز پیش هنگام بازرسی از خط تأیید کرد که برای کاهش طول کل و کاهش زمان سفر ، برنامه ریزی شده است که مسیر خط به موازات جاده “Kena – Safaga” تغییر کند. برنامه ویژه ای برای مدل تأمین مالی پروژه و سازوكار راه اندازی شركت كه آن را مدیریت خواهد كرد ، تهیه شده است تا به بخش خصوصی اجازه دهد در توسعه ، ساخت و بهره برداری از راه آهن مشاركت كند ، به ویژه با توجه به اصلاحیه قانون راه آهن ، دولت برای همکاری ، مدیریت و بهره برداری از خطوط راه آهن با بخش خصوصی همکاری کند.

  • اوضاع در مصر

  • صدمات

    138 062

  • ترمیم شد

    112 105

  • مرگ و میر

    7631



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *