Hyperscreen انقلابی مرسدس بنز MBUX در اتومبیل های EQS


برای دریافت مهمترین اخبار مشترک شوید

مرسدس بنز صفحه نمایش MBUX Hyperscreen را در اتومبیل الکتریکی EQS خود معرفی کرده است و نمایشگر استاندارد این خودرو تا امتداد بین دو ستون جلوی ماشین امتداد یافته و مانند بسیاری از صفحه های نمایشگر است که به آرامی با هم مخلوط می شوند و در نتیجه یک صفحه نمایش منحنی بسیار بزرگ است نمایشگاه بزرگتر از هر صفحه نمایش است. دهانه های تهویه در این سقف بزرگ دیجیتال ادغام شده اند. این شرکت می گوید هدف تنها طراحی خوب یا صرفه جویی در فضا نیست بلکه ایجاد ارتباط بین دنیای دیجیتال و فیزیکی است. صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده است که توسط یک قاب جلوی پلاستیکی مداوم احاطه شده و قسمت قابل مشاهده آن در یک فرآیند سه لایه پیچیده رنگ آمیزی شده است که شرکت آن را سایه نقره ای می نامد. این سیستم پوشش به دلیل لایه های میانی بسیار نازک ، یک سطح سطح با کیفیت بالا ایجاد می کند. نور محیطی یکپارچه نصب شده در پایین MBUX Hyperscreen ، صفحه نمایش را مانند شناور روی داشبورد نشان می دهد. و از آنجا که صفحه نمایش بین دو ستون گسترش می یابد ، سرنشین جلو نیز دارای صفحه نمایش و محل کار مخصوص به خود است که باعث لذت بیشتر و سرگرمی خودرو می شود. محتوا همچنین می تواند به لطف حداکثر هفت نمایه سفارشی شود. و اگر صندلی مسافر اشغال نشود ، نمایشگر به یک قسمت تزئینی دیجیتال تبدیل می شود. در این حالت ، صفحه نمایش ستارگان متحرک ، مارک مرسدس بنز را نشان می دهد. برای به دست آوردن یک تصویر به خصوص چشمگیر ، از فناوری OLED در نمایشگرهای مرکزی و مسافر استفاده می شود. در جایی که نقاط منفرد تصویر به طور مستقل روشن می شوند ؛ پیکسل های کنترل نشده در تصویر قفل شده باقی می مانند ، به این معنی که سیاه تیره به نظر می رسند. از طرف دیگر ، پیکسل های فعال OLED از فلورسانس رنگی بالایی ساطع می کنند و در نتیجه ، بدون در نظر گرفتن زاویه دید و شرایط نوری ، مقادیر کنتراست زیادی ایجاد می کنند. تمام گرافیک ها در یک طرح کاملاً جدید آبی و نارنجی طراحی شده اند. به لطف طراحی صفحه تمیز ، MBUX Hyperscreen بصری است و کار با آن آسان است. نمونه ای از این حالت EV برای حالت View است. عملکردهای مهم موتور الکتریکی ، مانند سطح انرژی یا مقدار انرژی بازیابی شده از ترمزگیری ، به روش جدیدی تجسم می شود ، زیرا در صفحه نمایش نقاط خاصی وجود دارد که راننده یا مسافر می توانند برای کنترل و نمایش این اطلاعات لمس کنند. در حالی که سیستم های سرگرمی و سرگرمی بسیاری از ویژگی های جامع را ارائه می دهند. برای مدیریت آن اغلب به چندین مرحله عملیاتی نیاز دارد. برای کاهش بیشتر این مراحل تعامل ، مرسدس بنز رابط کاربری مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است تا مراحلی را که راننده می خواهد درک کند و بنابراین به راحتی به کنترل های لازم برسد.

  • اوضاع در مصر

  • صدمات

    152 719

  • ترمیم شد

    120312 هفتم شایع ترین

  • مرگ و میر

    8 362

  • اوضاع جهان

  • صدمات

    92 727 386

  • ترمیم شد

    66 269 066

  • مرگ و میر

    1،985،075




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *