“Minya Water”: مذاکره با “فاوری” برای تحویل کنتورهای اعتباری


برای دریافت مهمترین اخبار مشترک شوید

مهندس یاسر احمد ال شاهاوی ، رئیس و مدیرعامل شرکت آب آشامیدنی و فاضلاب مینیا ، کار در مورد سرعت و سهولت ارائه خدمات به شهروندان را بدون هیچ گونه مشکل و مشکلی ، و در اجرای سیاست تحول دیجیتال که توسط هلدینگ دنبال می شود ، تأیید کرد. هولدینگ شرکت آب آشامیدنی و فاضلاب و شرکتهای تابعه آن ، مشتریان می توانند قرائت های خود را از طریق برنامه My Reading بخوانند که از طریق آن مشتری علاوه بر گرفتن کنتور و ارسال عکس از 1- می تواند قرائت خود را نیز ثبت کند. در پانزدهم هر ماه. آیا می توانید این را از جزئیات https://play.google.com/store/apps/ بارگیری کنید؟ id = com.hcww.it.myreading ، علاوه بر این که شروع به استفاده از دستگاه های دستی می کنید تا به صورت دوره ای قرائت ها را ضبط کرده و قرائت های ثبت شده واقعی را بررسی کنید.

وی افزود: قراردادی با فاوری منعقد شده است که از طریق آن مشتری متر پیش پرداخت را بدون خستگی و دشواری شارژ می کند ، اظهار داشت که مشتری همچنین می تواند از طریق برنامه تلفن همراه “125” شکایت کند که از طریق HCWW قابل بارگیری است. -125) برای دریافت شکایت در مورد آب و فاضلاب و کلیه خدمات یا از طریق تلفن ثابت با شماره 125 و یا از طریق تلفن همراه با شماره های 01271196196 و واتس اپ با شماره 01271269587.

  • اوضاع در مصر

  • صدمات

    145 590

  • ترمیم شد

    115،975 th رایج ترین

  • مرگ و میر

    7 975



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *